top of page
  • tessa-toebaert

Review snuffelzakjes van 'hippesnuffelzakjes.nl'


Voor hippesnuffelzakjes.nl mocht ik mijn katers plezieren met het testen van gevulde kattensnuffelzakjes.


Bij ontvangst van het pakket waren mijn katers al niet meer van het pak weg te krijgen. Ik kreeg amper de kans om het open te maken, het had een enorme aantrekkingkracht op hen.

Ook bij het openen van het pak werd ik geweldig geassisteerd door mijn twee katers, die hun zinnen al fel op de inhoud hadden gezet.



Ze moesten zich echter nog even inhouden, want ik wou natuurlijk de zakjes nog even vastleggen op foto. Geen gemakkelijke opgave met katers die al van de eerste minuut helemaal in de ban zijn.


Ik ben begonnen met de grootste snuffelzakjes. de ene had er een kleine boa aan hangen, de andere enkele korte, gekleurde lintjes. Leuke extraatjes voor de poezen en met mijn burlesque achtergrond moest ik geweldig lachen om de mini boa!


Ik kreeg geen tijd om ze op de grond te leggen, want de tafel werd meteen helemaal ingepalmd door de poezen die zowat aanvielen op de zakjes. Zelfs onze oudste van de 2 en tevens de meeste luie kater was meteen aan het knuffelen en spelen met de zakjes. Een tijdje geleden hadden we speelgoed met catnip uit een dieren- en plantenzaak meegebracht maar deze hadden bijlange het succes niet dat deze handmade snuffelzakjes hebben. Als onze oudste kater ergens mee speelt, en mee blijft spelen, is het een positief teken, want menig kattenspeelgoed interesseert hem niet echt.



Ook onze jongste kater, die met de minste dingetjes in huis begint te spelen vond deze snuffelzakjes ook een groot succes.

De zakjes hebben een sterke aantrekkelijke geur en zijn met zichtbaar veel zorg gemaakt.

Ook aan het uiterlijk werd aandacht besteed. De motiefjes op de zakjes zijn geweldig leuk en zorgen voor een vrolijke noot in huis.


Op zoek naar snuffelzakjes voor je katten? Dan zijn deze van hippesnuffelzakjes.nl zeer aangeraden!

41 weergaven0 opmerkingen
Post: Blog2_Post
bottom of page