top of page
  • tessa-toebaert

About me!


Ik ben Tessa, mama van 2 druktemakertjes en intussen al 13 jaar getrouwd.

In mijn vrije tijd ben ik altijd wel met iets bezig. Ofwel heb ik een boek in mijn hand, kijk ik een serie of film, doe ik diamond painting, zwemmen, wandelen, fietsen en burlesque dansen. Maar soms is mijn bed mijn beste vriend, want ik hou ook enorm van uitslapen en ben geen ochtendmens!


Naast deze site heb ik ook een boekenblog op Facebook, die kan je via deze link vinden. 

De bedoeling van deze site is vooral mijn mening te delen over producten, services, ervaringen en zo meer.

Heb je een product of service waar je iets over wil laten schrijven? Laat me iets weten, dan bekijken we samen de opties en maak ik graag reclame voor je product of service!


Op dit moment is deze site in opbouw, als je tips and tricks wil delen, contacteer me gerust!

Veel plezier!

Tessa 























22 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page